مامانا میدونین هفته چندم واکسن کزاز بزنیم بهتره؟

۲۵ پاسخ

دکتر به من گفت از هفته 28به بعد حتما بزن

نمیدونم منم نزدم

ماما بهم گفت ۲۸ هفته

فرقی نمیکنه ‌

حتما باید زده بشه؟

اینکه تا چند هفته میشه تزریق کرد رو نمیدونم ولی از27 ب بعد میدونم میشه من تو 28 هفته زدم دهنم سرویس شد😭هم صبح روز بعدش درد دست شدید هم تب ولرز هم بی حال وبی جون بودم هم که یه دردی بعد زدن واکسن اضاف شده بهم ک نمیدونم از واکسنه یا مال ماه هفتمه طبیعیه درد کمر وشکم...ب خدا دیشب فک کردم هرآن میزام😭خلاصه ک گفتن واجبه بزن ماهم زدیم ولی خیلی زجر کشیدم..ایشالله برای شما راحت باشه بدن تا بدن فرق داره

واسه من۱۲ گفت بیا که ۲۸ هفته میشم

۲۸ بزن

۲۸ به بعد

من هفته 28زدم

دکترمن گفت عارضه ای نداره وباعث میشه جنین کزاز بندناف نگیره وگفت۲۸هفته بزن

بهداشت به من گفت ۲۷هفته بیابزن

دکتر من گف هفته ۲۸

والا من نه آنفلوآنزا زدم نه کزاز گفتن یه هفته دستت درد میگیره گفتم من خودم اذیتم حالا اینم بزنم ...ولی میگن واسه کسی که سزارین میکنه خوبه

من ۲۸ زدم

هفته ۲۸ تا ۳۲

منکه مخام فردا پس فردا برم ببینم اگ دارن واکسن بزنم

من تو هفته شما زده بودم

هفته ۲۸
فک کنم تا ۳۰ فرصت هس

میگن بهترین تایمش۲۸هفته است

تا۲۸هفته فک کنم.منم زدم

من ۳۰ هفته زدم

تا34شنیدم

سوال منم هست. اینکه عوارض نداره

مثل اینکه تا ۳۲ وقت داریم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۹ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۶ ماهگی
مامان دخترم💗🧚‍♀️ مامان دخترم💗🧚‍♀️ هفته سی‌وچهارم بارداری