از ۲۶ هفته ب بعد میزنن
ممنونم دوستان
من ۲۶هفته بودم زدم
من زدم درد داشت تا دوروز حالم بد بود سرگیجه داشتم روز سوم بهترشدم
بله از هفته ی ۲۸ به بعد باید بزنید
البته اگه ده سال از واکسن قبلی گذشته باشه میزنن براتون
بله جانم اگه تو این ده سالی که گذشت نزدی حتما بزن، ۲۸ هفته رفتم درمانگاه برام رایگان زدن اصلا درد نداشت، یکی دو روز روش فقط نخواب یکم شاید اون محل گرم و سفت بشه، بازم بستگی به واکنش بدن داره شاااید یکم تب داشته باشن بعضیا که استامینوفن ساده فقط میتونی مصرف کنی.
من زدم ۳۰ هفته
سلام. من تو ۲۸ هفتگی زدم. چیز خاصی نیست یه کم فقط درد میگیره همین
واکسن کزاز ۲۸ سال سن داشته باشی و ۱۰ سالی یکبار تکرار میشه
در دست تزریق میشه
باید بری بهداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.