سلام دوستان کسی واکسن کزاز رو زده؟ چجوریه کی بزنیم بهتره

۹ پاسخ

از ۲۶ هفته ب بعد میزنن

ممنونم دوستان

من ۲۶هفته بودم زدم

من زدم درد داشت تا دوروز حالم بد بود سرگیجه داشتم روز سوم بهترشدم

بله از هفته ی ۲۸ به بعد باید بزنید
البته اگه ده سال از واکسن قبلی گذشته باشه میزنن براتون

بله جانم اگه تو این ده سالی که گذشت نزدی حتما بزن، ۲۸ هفته رفتم درمانگاه برام رایگان زدن اصلا درد نداشت، یکی دو روز روش فقط نخواب یکم شاید اون محل گرم و سفت بشه، بازم بستگی به واکنش بدن داره شاااید یکم تب داشته باشن بعضیا که استامینوفن ساده فقط میتونی مصرف کنی.

من زدم ۳۰ هفته

سلام. من تو ۲۸ هفتگی زدم. چیز خاصی نیست یه کم فقط درد میگیره همین

واکسن کزاز ۲۸ سال سن داشته باشی و ۱۰ سالی یکبار تکرار میشه
در دست تزریق میشه
باید بری بهداشت

سوال های مرتبط

مامان محمّد ایلیا مامان محمّد ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان آدِلین کوچولو❤️ مامان آدِلین کوچولو❤️ ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرتا مامان آرتا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بهراد مامان بهراد ۱۲ ماهگی
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۶ ماهگی
مامان شروان و دلوان مامان شروان و دلوان ۶ ماهگی