۵ پاسخ

من زدم

هم الان وقتشه برو بزن. نه ضرری نداره هیچ علائمی هم نداره یکم دستت درد میگیره

من امروز شدم ۲۷بزنم من؟

ازمن هفتش گذشته بود. گفت الان دیگه خطرداره گذاشت بعدزایمان

سلام من دیروز زدم

سوال های مرتبط

مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 ۹ ماهگی
مامان علی و ریحانه مامان علی و ریحانه ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی