دوستان کسی واکسن کزاز زده؟
عوارض داره؟

۱۰ پاسخ

بله من بارداری قبلی ۳۳ هفته زدم نه فقط جاش تا دو روز کمی درد داشت مشکلی هم شکرخدا پیش نیومد

من زدم دستم كوفته شد ولي بعدش اينجوري شد اخر معلوم نشد چرا،اين دون دون ها هم رو دستم مونده هنوز🙄😐

تصویر

دست ادم بشدت درد میگبره یه استامینوفون ساده بخور

من زدم فقط فقط دستت درد میکنه که باید روز اول کیسه سرد روز دوم گرم بذاری

منم زدم عوارضی نداشت فقط ی چند روزی دستم درد میکرد

من زدم اصلا عوارض نداشت

سلام منم زدم هیچی هم نداشت فقط یه نیم ساعته سر گیجه گرفتم دیگه هیچی تو بدن هر کسی متفاوته

بله من زدم ۱۰ سال بگذره باید بزنی دیگه نه عوارض خاصی نداره فقط یکم خوابالو میشی دستت درد میگیره که کمپرس یخ بزاری روش اروم میشه

من زدم
هیچ عوارضی نداره ،ففط،یک روز دستت درد میگیره

سلام بله من زدم برای زایمان اولم نه ب هیچ عنوان عوارضی نداشته

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۴ ماهگی
مامان مامان کیان مامان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد