واکسن کزاز کسی زده ؟

۱۵ پاسخ

بله منم زدم‌۱۰ سال بگذره همه باید بزنن

من ۳۰ هفته زدم

منم زدم فرداش دستم سنگین شد ک حوله گرم کردم گذاشتم بهتر شد

بله زدم بارداری قبلی

اگر تو ۱۰ سال اخیر تزریق نداشتی باید تزریق کنی نزدنش خطرناکه

اره زدم

منم باید بزنم زنگ زدم بهداشت میگه این ماه سهمیه ندادن میترسم دیر بشه

من نزدم

من شش سال پیش زدم
همونه که هر ده سال یکبار میزنن؟

اگه ده سال از ردنش رد شده باید بزنی
من زدم عوارضی هم نداره

عزیزم ببخشید برنامه میلی رو داری

من زدم

من زدم

سلام خانوما
ببخشید من اصلا یادم نیست زده باشم یا نه
از کجا باید بدونم😢

چند هفتگی باید بزنیم واکسن کزاز؟

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۴ ماهگی
مامان مامان کیان مامان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد هیرمان مامان محمد هیرمان ۲ ماهگی
مامان علی و ریحانه مامان علی و ریحانه ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی
مامان حامی و هانا مامان حامی و هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 ۸ ماهگی