سلام مامانا کسی واکسن کزاز زده

۱۶ پاسخ

آره من زدم

من دستم درد گرفته و جاش گلوله زده و سرخ شده..

من چندروز پیش زدم

نه نزدم

من ۲۸ هفته زدم

بله وارد هفت ماهگي شدم زدن برام

سه هفته دیگ میزنم

اگه از قبلیت ۱۰ سال گذشته بزن من ک موقع عقد زده بودم دیگه الان بهداشت گفت نمیخاد

دو سه ساله ک‌ مریض نشدم ده ۱۵ روز پیش ک واکسن کزاز زدم انفولانزا گرفتم😐

من زدم روز اول و دوم یکم بی حال بودم و جای واکسن درد میکرد از روز سوم بهترم

آره من زدم .
از ۲۸هفته تا ۳۴ هفته وقت هست

اره من زدم هفته ۲۹

سلام .من رفتم بهداشت .گفت تا قبل ۲۸ هفته باید بزنم .

اره هفته پیش

بله من زدم ۳۰ هفته و ۳ روز

نه والا

سوال های مرتبط

مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان دخملی وپسملی مامان دخملی وپسملی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۴ ماهگی
مامان مامان کیان مامان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 ۸ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد