من توی ۳۱هفته زدم یه روز دستم دردگرفت همین
من همون موقع تو رفتم زدم ..دکترگفت دوهفته از اینکه وارد ماه هفت شدی بگذره و رفتم زدم کاری نداشت راحت بود
اره به منم گفته
من ۵شنبه هفته پیش واکسنم رو زدم🫡
اگر۱۰سال شده باشه باید تزریق کنی عزیزم همه نمیزنن
من چهارشنبه هفته قبل زدم
اگه ده سال گذشته باید بزنی عزیزم
بله چند روز پیش زدم، اگه تو دوران عقد و مدرسه نزدی بزن، 10سال باید ازش گذشته باشه.
من آخرین بار کلاس اول ابتدایی زدم
اره من زدم بمون ۳۰هفته اینا بزن
زدم و خداروشکر مشکل خاصی نداشتم
ده ساله است بله من پنج سال پیش بارداری قبلیم زدم ۱۴ هفته بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.