سلام مامانا به شمام دکترگفته واکسن کزاز بزنید؟کسی زده تو بارداریش؟

۹ پاسخ

من توی ۳۱هفته زدم یه روز دستم دردگرفت همین

من همون موقع تو رفتم زدم ..دکترگفت دوهفته از اینکه وارد ماه هفت شدی بگذره و رفتم زدم کاری نداشت راحت بود

اره به منم گفته

من ۵شنبه هفته پیش واکسنم رو زدم🫡
اگر۱۰سال شده باشه باید تزریق کنی عزیزم همه نمیزنن

من چهارشنبه هفته قبل زدم
اگه ده سال گذشته باید بزنی عزیزم

بله چند روز پیش زدم، اگه تو دوران عقد و مدرسه نزدی بزن، 10سال باید ازش گذشته باشه.
من آخرین بار کلاس اول ابتدایی زدم

اره من زدم بمون ۳۰هفته اینا بزن

زدم و خداروشکر مشکل خاصی نداشتم

ده ساله است بله من پنج سال پیش بارداری قبلیم زدم ۱۴ هفته بودم

سوال های مرتبط

مامان محمد هیرمان مامان محمد هیرمان ۲ ماهگی
مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 ۹ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۵ ماهگی
مامان مامان کیان مامان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد