۹ پاسخ

برای بیماری کزاز که از طریق زخمهای عمیق ایجاد میشه

من دوسال پیش تو بارداریم زدم

اگر ده سال گذشته از واکسن زدنتون، هفته ۲۸ بارداری برید بهداشت بزنید

من دو روز پیش زدم

برای پیشگیری از بیماری کشنده ای بنام کزاز

من زدم باید هر ۱۰ سال بزنی

دوست من 25سالگی باردار شد امسال نزد الان دوماهه بچش بدنیا اومده گفت میزنم حین بارداری ترسید

من ۲۴ سالگی باید میزدم قبل ازدواج که بهداشت گفت هنوز زوده میتونی چندماه دیگه بزنی منم خوشحال بیخیال شدم.اما الان قبل زایمان باید بزنم که دکترم گفته ۲۸ هفته اینا باید بزنی

همون واکسنیه که تو ۱۵ سالگی میزنیم ازش ده سال بگذره دوباره باید تکرار بشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان فراز مامان فراز ۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۵ ماهگی
مامان مامان کیان مامان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه فسقلی مامان جوجه فسقلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بارمان مامان بارمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان شاه پسر کوچولو مامان شاه پسر کوچولو ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان نورا💕نویان👶 مامان نورا💕نویان👶 ۵ ماهگی