کسی واکسن کزاز زده

۱۰ پاسخ

من 14ابان باید بزنم

من زدم عزیزم چون برای اتاق عمل واجب

هر ۱۰ سال یکبار باید بزنی حتما

من ۲۷مهر زدم

چه علائمی داشتی

من هفته پیش زدم

م نزدم اصن

میگن طب میکنی

منم انفولانزا زدم همین دیروز ولی گفت ۲۷شدی بیا برا کزاز

کزاز نه فعلا ولی آنفولانزا زدم

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان مامان کیان مامان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد هیرمان مامان محمد هیرمان ۲ ماهگی
مامان علی و ریحانه مامان علی و ریحانه ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی
مامان حامی و هانا مامان حامی و هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 ۸ ماهگی