واکسن کزاز کسی زده

۱۵ پاسخ

من امروز زدم

بعدشم من اخرین بار واکسن اول دبیرستان بعنی ۱۴سالم بوده زدم.. دوتا زایمان قبلیم نزدن گفتن زوده.. الان باید میزدم که نزدم.. ۳۷هفته ۳روزمه دیگه نمیشه.. ولی تا۳۶هفته میشه بزنی..

این واکسن کزاز برا ایمنی بدن خیلی خوبه.. هر ده سال یکبار باید بزنی.. من بهداشت پرونده دارم.. ولی یادم رفته بزنم... دکترم باهام کلی دعوا کرد.. چرا نرفتی بزنی... دیگه دیره نمیشه... گفت رفتی بیمارستان واسه زایمان بگو واکسن نزدی ببرنت اتاق استریل شده.. میگفت حالا خوبه سزازبن نیستی.. ماما حتما واکس بزنید... بهداشت میگفت واکسن میزنی دو هفته طول میکشه. اثر شو روی بدن بزاره.. تا ۳۶هفته میشه بزنیــ.. هرکی نزده حتما بزنه

من ۳۲ زدم

اره من چند روز پیش زدم

من زدم چهار روز پیش

ببخشید چند سالگی باید واکسن کزاز بزنیم

سلام این چیه من نزدم بهداشت بهم نگفت فقط ازمایش گلوگز داد هنوز انجام ندادم

آره من هفته ۲۷ زدم

اره

اره من ٣٢ هفته زدم از ده سال گذشته بود هيچ عوارضيم نداشت

برا چی هس این واکسن؟

اره زدم

اره من زدم

تو ۲۸ هفتگی

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد هیرمان مامان محمد هیرمان ۲ ماهگی
مامان علی و ریحانه مامان علی و ریحانه ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی
مامان حامی و هانا مامان حامی و هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 ۸ ماهگی