خانوما کسی واکسن کزاز زده

۸ پاسخ

بعد از تزریق کمپرس سرد بذار و یک استامینوفن بخور واسه من کامل بی علامت شد ولی اگر ادامه داشت از فرداش کمپرس گرم و ادامه دادن استامینوفن

من زدم درد نداشت تبم نکردم

منم هفته بیست و هفت زدم

اره فقط دست درد داشتم

منم هفته ۲۷زدم

بله من زدم، برام بد زد دردم اومد اولش ولی خداروشکر بعدش ن تب کردم ن درد داشتم

اره امروز زدم

من زدم

سوال های مرتبط

مامان حامی و هانا مامان حامی و هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۴ ماهگی
مامان مامان کیان مامان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان محمد هیرمان مامان محمد هیرمان ۲ ماهگی
مامان علی و ریحانه مامان علی و ریحانه ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 ۷ ماهگی