بعد از تزریق کمپرس سرد بذار و یک استامینوفن بخور واسه من کامل بی علامت شد ولی اگر ادامه داشت از فرداش کمپرس گرم و ادامه دادن استامینوفن
من زدم درد نداشت تبم نکردم
منم هفته بیست و هفت زدم
اره فقط دست درد داشتم
منم هفته ۲۷زدم
بله من زدم، برام بد زد دردم اومد اولش ولی خداروشکر بعدش ن تب کردم ن درد داشتم
اره امروز زدم
من زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.