خانوما کی‌ تو بارداری واکسن کزاز زده ؟؟

۱۵ پاسخ

من زدم نه درد داره نه چیزی فقط آخر شبا یه استا میخوردم دوشب

من دارم میرم بزنم😂

هيچ مشكلي نداره توي بارداري هم تزريق بشه

من زدم مگه چیه؟ ممکنه تا دو یه روز دست درد یا بدن درد داشته باشی که عوارضش هست و رفع میشه

من زدم ، نميدونستم اويل باردارم زدم

من زدم عزیزم هیچ مشکلی نداره نزدنش خطرناک تره

معمولا همه میزنن

منم زدم

دکتر منم گفت بزن

منم زدم

من زدم دیروز
گفتن ی روز درد داره ولی هنوز ک درد ندارم

من اول بارداری زدم

من زدم
چون تو ده سال اخیر نزده بودم

همه باید بزنن . البته اگه تو ده سال گذشته نزده باشی.

برا من هفته ۲۸نوشته
ولی میترسم
کسی تجربشا داره؟ بزنیم یعنی؟

سوال های مرتبط

مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 ۹ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدلیام مامان محمدلیام ۲ ماهگی
مامان 🩵 °ارسلان°🩷 مامان 🩵 °ارسلان°🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری