۱۰ پاسخ

بله طبیعیه بازو درد داشته باشه وسنگین باشه

دو سه روزی دست درد داشتم

اره دیگه

والا شنبه زدم و ساعت دو شب از دست درد بیدار شدم صبحشم بدن درد گرفتم تا استا نخوردم خوب نشدم و تا الان دردم میکنه....

من زدم فقط یه روز جاش درد میکرد

بله.

من زده بودم
عوارض نداشتم

آره
من دو شنبه زدم
خیلی درد داشت
هنوزم درد داره

بستگی به اونی که برات واکسن میزنه هم داره
نباید یهو آمپول خالی کنه، فرصتِ پخش شدنش تو بدن رو نمیده

🤷‍♀️

این آمپوله روغنی که نیست که ایقد درد نکنه

بله سه روز درد می کرد

من زدم خیلی کم جای واکسن درد میکرد

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمدلیام مامان محمدلیام ۲ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان حامی و هانا مامان حامی و هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان بهراد مامان بهراد ۱۲ ماهگی