۴ پاسخ

اره عزیزم منم زدم ولی هیچی نفهمیدم

اره من تو ۳۴هفته زدم

من امروز زدم..فعلا حالت گرگرفتگی دارم با بازو درد..

من زدم تو هفته ۳۳ فقط بازو درد داشتم تا ۳ روز شب روزیم ک واکسن زدم ی خورده بیحال شدم خیلی اذیت نمیشی فقط بازوت درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان محمدلیام مامان محمدلیام ۲ ماهگی
مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 ۹ ماهگی