خانوما امروز واکسن کزاز زدم دستم سنگین شده چیکار کنم ؟

۷ پاسخ

روز اول سرد بزار روز دوم گرم بزار دردم ممکنه داشته باشی طبیعیه خوب میشی

استامینوفن ساده بخور

استرس نداشته باش بعد سه روز خوب میشه

کمپرس سرد و استراحت

طبیعیه بعد دوسه روزخوب میشه

هیچی استراحت.
من دستم سه روز درد میکرد و خیلی بیحال شده بودم

کمپرس سرد بذار

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙💙 مامان فندوق💙💙 هفته سی‌ودوم بارداری