سلام متن دیروز زدم.کمپرس سرد آرومم میکرد..استامینوفن ۳۲۵ گفت میتونم بخورم.تا رسیدم خونه خوردم یکی.بعد خوابیدم یکم بهتر شدم.گفت کار نکش از دستت و بیشتر استراحت کن،شبم قبل خواب یه استا خوردم.امروزم یه حس سرماخوردگی داشتم انگار، ظهر خیلی بدنم درد میکرد..یه قرص خوردم مجدد فردا تولد پسرمه کلی ام کار کردم.این وسطا یکی دوبارم کمپرس گرم گزاشتم
نمیدونم چرا برا من نزدن
فقط تا میتونی مایعات بخور تا اثر واکسن خیلی نمونه توبدنت یا اینکه بیحال بشی یا تب کنی
چندین تا لیوان اب بخور در طول روز تا دفع بشه و اذیت نشی
اینو بهداشت بهم گفت وقتی واکسن روزدم
منم انجام دادم خداروشکر اذیت نشدم
تا سه روز درد میکنه بعدش خوب میشه عزیزم
کمپرس سرد و گرم بزار
ولی من نزاشتم خودش خوب شد بعد سه روز
اگه امروز زدی کمپرس سرد بزار روش
فردا واکسن حوله گرم
آب بهش نخوره یعنی حموم نری
باهاش کار نکن
اگه تب کردی استامینوفن ساده بخور وگرنه نیازی نیست
کمپرس سرد
اصلا از اون دست کار نکش
با شال پشمی ببند
موقع خواب روش نخواب
تا فردا خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.