نباید باهاش کار کنی و حموم نری
دو بار زدنش ضرری نداره
آخه من نمیدونم زدم یا نه ولی ت سیستم اصلا ثبت نشده ولی میگن نزدنش ضرر داره باید بزنم
کمپرس باید بذاری منم چندسال پیش زدم اینجوری درد شدید داشتم با یکم تب
امشب استامینوفن بخور کمپرس سرد کن از فرداش کمپرس گرم
تکون نده زیاد کار نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.