۵ پاسخ

نباید باهاش کار کنی و حموم نری

دو بار زدنش ضرری نداره
آخه من نمیدونم زدم یا نه ولی ت سیستم اصلا ثبت نشده ولی میگن نزدنش ضرر داره باید بزنم

کمپرس باید بذاری منم چندسال پیش زدم اینجوری درد شدید داشتم با یکم تب

امشب استامینوفن بخور کمپرس سرد کن از فرداش کمپرس گرم

تکون نده زیاد کار نکن

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلارام و تو دلی مامان دلارام و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۵ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 روزهای ابتدایی تولد