سلام من امروز واکسن کزاز زدم الان خیلی دستم درد میکنه
طبیعیه

۱۰ پاسخ

وا امپوله دیگهههخ

عزیزم بچه تون جنسیتش چیه؟

من چرا نزدم؟🤔

منم امروز زدم ولی برام عادیه😅

منم امروز زدم دستم درد میکنه طبیعیه چیزی تزریق شده دیگه

حالا تو خوبی فقط دستته من دو روز از بدن درد مردمممممم

اره درد داره تا چند روز طبیعیه

یعنی اینقدر سخت و بده؟!
من شنبه باید برم بزنم

اره عزیزم‌طبیعیه تا چند روز درد میکنه سعی کن روی اون‌دستت نخوابی فعلا

اره کمپرس سرد بزار

سوال های مرتبط

مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی