من بلاخره واکسن کزاز زدم 🙂
دستم درد میکنه خیلی ،

۸ پاسخ

چرا من درد احساس نکردم نمیدونم برام عجیبه میگن تب میکنیم درد داریم

طبیعیه منم تا دوروز دستم درد میکرد سعی کن رو دستت نخوابی چیز سنگین بلند نکنی کمپرس آب سرد بزار

تادوروز

مگه دبیرستان نزدی؟

منم دو‌روزه دستم درد داره🫠

منم دیروز زدم درد دارم

من هم دیروز زدم دیشب خوابم نبرد خیلی درد داشتم

منم زدم خیلی درد داشت لعنتی دو روز کلا دستم انگار فلج شده بود بلند نمیشد

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی
مامان دلارام و تو دلی مامان دلارام و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد