دوستان من واکسن کزاز زدم دستم خیلی درد میکنه شما هم زدید ؟

۷ پاسخ

اره منم دیروز زدم ولی فقد جای واکسنم درد میکنه زیاد شدید نیس

اره دو روز درد میکرد دستم

اره منم زدم دقیقا اینجوری بودم تازه یک روز تب هم کردم

اره تا چند روز جاش درد میکنه بازوت سفت میشه

من هنوز نزدم زوده ، فکر کنم برای بچه بعدی مجبور شم بزنم😅

من یادم نمیاد تو بچگی زدم یا نه🫠🫠

واکسن کزاز برا چیه؟

سوال های مرتبط

مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارام و تو دلی مامان دلارام و تو دلی روزهای ابتدایی تولد