اره منم دیروز زدم ولی فقد جای واکسنم درد میکنه زیاد شدید نیس
اره دو روز درد میکرد دستم
اره منم زدم دقیقا اینجوری بودم تازه یک روز تب هم کردم
اره تا چند روز جاش درد میکنه بازوت سفت میشه
من هنوز نزدم زوده ، فکر کنم برای بچه بعدی مجبور شم بزنم😅
من یادم نمیاد تو بچگی زدم یا نه🫠🫠
واکسن کزاز برا چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.