منم درد داشتم تو جای واکسن
منم دستم خییلی درد میکرد بعد دوروز خوب شد
من در حد معمولی دستم درد میکرد ولی شدید نبود که بی طاقت بشم
ولی بیحال و تب داشتم
سال ۹۸ زدم الان نیاز نیست بزنم خداروشکر، خیلییییی همون زمان اذیت شدم ، تب و سرگیجه و دیت درد شدید داشتم
درد داشتم ولی نه به شدت زیاد فقط حالت کوفتگی داشت و یه درد متوسط سعی کن آروم تکونش بدی تا دردش کمتر بشه
من دیروز زدم اصلا نمیتونم به چپ بخوابم فشار میاد بهش درد میگیره شدید
ولی شکرخدا خالمخوبه
من دیروز زدم . دستم همون جای واکسن درد میکنه یکم . وگرنه تب و علائم دیگ نداشتم خداروشکر
تازه زدم رسیدم خونه فعلا که علایمی ندارم فقط یکمی جای سوزن درد میکنه
هنوز نزدم کجا زدی؟
من روز اول اصلا درد نداشتم ولی روز دوم و سوم درد میکرد خصوصا وقتی تکون میدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.