دوستان واکسن کزاز زدم دستم خیلی درد میکنه طبیعیه. ؟؟؟؟

۵ پاسخ

درد داره هیچکاری نمیشه کرد جز تحمل منم کلی درد داشت تا ۲ ۳ روز

وقتی میزنی اگه سریع یخ بزاری روی دستت دیگه درد نمیگیره فرداش هم کمپرسور اب گرم باید بزاری

اگه نزنیم چی میشه؟

دقیقا چندهفته باید بزنیم؟

اره تا چند روز درد دارع

سوال های مرتبط

مامان دلارام و تو دلی مامان دلارام و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد