چرا قبل بارداریت نزدی
ب من میگن نزن خطرناکه بنظرتون چکار کنم
منم پریروز زدم هنوز درد میکنه دیروز که فلج شده بود از درد الان کمتر شده
خب وقتی قصد بارداری دارید چرا قبلش چکاب نمیرید ک بدونید باید بزنید
یا اینکه دیگه باید لدونید هر ده سال یکبار باید کزاز زد
اینجور تو بارداری اذیت نمیشید
وای منم دیروز خیلی دستم درد میکرد
حوله گرم بذار بهتر میشی
روز اول درد نمیکرد روز دومو سوم دردگرفت دیگه خوب شد
بعد دو روز خوب میشع خواهر
عزیزم مگه نباید ۲۸ هفته بزنی بمنم گفته بزن بهداشت
دودلم که بزنم یا نه
میترسم خطرناک باشه
طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.