۶ پاسخ

عزیزم برنامه میلی رو داری

اخهه خیلی،
من هفته باید بزنم

بچها واکسن کزاز زدم امروز میتونم برم دوش بگیرم یه چسبی بزنم روش

روز اول یخ بذار روز دوم کیسه آب گرم

کمپرس سرد گرم بزارین و خیلی تکون ندین خوب میشه یک روزه

هر نیم ساعت رو دستت یخ بزار به مدت ۱۰دقیقه تا ۲۴ساعت

سوال های مرتبط

مامان دلارام و تو دلی مامان دلارام و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی