عزیز رگام چقدر گرفتی و کجا زدی؟
من از بهداشت پرسیدم گفت ما نمیزنیم
اگ یه درصد تب کردی استامینوفن ساده بخور
حوله رو خیس کن بزار روش خیلی جوابه یخ مستقیم رو دستت نزار همون حوله رو خیس کن بزار تا بیست و چهار ساعت بعدش چند بار حوله گرم کن بزار منم چند روز خیلی درد داشتم مخصوصا شب میخاستم بخابم حوله کنارم بود درد میکرد میزاشتم روش انگار آب روی آتیش بود
منم۲روزپیش زدم تاالان دردش خوب نشده شباتبم میکنم امیدوارم مثل من نباشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.