۵ پاسخ

من اصلا نزدم عزیزم

من نزدم گفتم بعد زایمان میزنم عیبی داره

منکه کیسه آبگرم میذاشتم بهتر میشد تا سه روز درد میکرد بعد خوب شد

یکی دوروز درد می‌کنه طبیعیه

کمپرس سرد بزار

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ویکم بارداری