منم دیروز زدم هنوز دستم درد میکنه حرکت بچم هم خیلی کم شده🥲
اره منم شنبه زدم حرکتش کم شد تا دو روز هم درد داشتم
من ۳۳ هفته۶ روز زدم تا سه روز درد خفیف داشتم
من دستمم ورم نکرد درد نمیکنه تب هم نکردم کلن واکنشم به واکسن خیلی خوبه ولی حرکت بچه اره یکم ضعیف شده تکون میخوره ولی ضعیف
من دست درد داشتم و خوابم میومد
کلا واکسنو میزنی هم تب میده هم درد من سه سال پیش زدم دیگه نیازی نبود تو بارداری بزنم
شما تو چند هفته زدی عزیزم توی ۲۸ میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.