هم هفته های من شما واکسن کزاز رو زدید یانه

۲۸ پاسخ

منش دوس ندارم بزنم😒

منم نزدم دکترم گفت بعد زایمان بزنم

نزدم و نمیزنم

بستگی داره آخرین بار کی زدی
چون هر ده سال یباره
من آخرین بار ۱۶ سالگی زده بودم نیاز نبود بزنم

برای منکه خداروشکردردنداشت الانم اصلادردی ندارم گفت ممکنه تب کنی که نکردم تااین ساعت.

من امروززدم

بله عزیزم من 28 هفته زدم

من رفتم هفته قبل زدم

من نزدم

دیروز زدن برام
نمیخاستم بزنم ولی بعد نظرات رو پرسیدم گفته بودن برا سزارینی ها واجبه
مجبور شدم دیروز زدم
ولی قصدم این بود ک نزنم

بله من دیروز زدم درد هم نداره

من دیروز زدم از درد دستم نمیتونم بلند کنم

من هفته ی پیش زدم، خیلی لازمه در بارداری بزنی که از جنین هم محافظت بشه، من فقط ۱ روز دستم درد میکرد

من نزدم دکترم چیزی نگفته مهمه زدنش؟!

اره زدم

اره من هفته ی قبل زدم

من هفته 29 زدم

نه اکسپایر داشت چک کردم
سال نهم الان و سال دیگ هم وقت داره

اره ۳۰ هفته زدم

من دو هفته پیش زدم
دستم دو روز سنگین بود
ولی خوشحالم که انجامش دادم

من زدم

من امروز زدم

حتما باید بزنیم ؟
چون دکتر من حرفی نزد از واکسن کزاز

من چون دوسال پیش زدم نیاز نبود بزنم دیگ

آره عزیزم من ۲۸ هفته ۴ روز بودم زدم

من ۳۴زدم

من هفته پیش زدم

بله من ۲۸هفته زدم

سوال های مرتبط

مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۱ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی