۴ پاسخ

علائم نداره. بعضی ها دستشون کمی سنگین میشه. دست منم سنگین شده بود دو روز بعد خوب شد کامل

مشکلی نداره شاید بعضیا تب کنن که اونم خیلی نیست و استامینوفن باید بخوری من دستم درد میکرد نباید زیاد تکون بدی دست و روز اول کمپرس سرد روز بعدی کمپرس گرم بکن حتما که سفت نشه

من هفته های اول زدم جاش خیلی دردمیکرد ورم کرد

بدون درد بدون علائم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان آریامهر مامان آریامهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۱ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۹ ماهگی
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه ها🐤🐥🩵💙 مامان جوجه ها🐤🐥🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آرين👶🏻👑 مامان آرين👶🏻👑 ۱ ماهگی