خببببب واکسن کزاز هم زدم ... تزریقش یکم درد داشت

۵ پاسخ

شما چرا تو این هفته زدین بهداشت به من گفت قبل ۲۶ هفتگی باید بزنی منم گفتم پس ۲۵ هفته میام میزنم گفتن باشه😐ولی شما همه ۳۰ هفته میزنین نگاه میکنم

عزیزم به سلامتی 😁

من چهارشنبه باید بزنم🤐

مبارکه😂

منم کمی دردم گرفت اما بعدش دردی نداشتم

سوال های مرتبط

مامان 🌸حَبه قَند🌸 مامان 🌸حَبه قَند🌸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد