شما واکسن کزاز زدید؟
بهداشت بازه این هفته؟

۱۲ پاسخ

من یکسال قبل بارداریم زدم

من زدم یک روز قبل چهارشنبه سوری سه چهار روز دستم مال من نبود😭
بله بهداشت ما تا ۳ فروردین تعطیل بود

به من گفتن بعد عید برم بزنم

چرا باید بزنیم

همه باید بزنن؟
من یادمه زدم ولی نمیدونم چند سال پیش😐

من زدم اره فکرکنم باز میکنن دیگه

بله گلم

ن بهداشت ما ناز داره کلن از قبل عید و تو دوران جنگی تشریف نیاوردن

من بعد تعطیلات میرم بزنم

بله زدم ۲۸ هفته بازه

بله من دکترم گفت حتما بزن بهداشت هم بازه

من فعلا نزدم احتمالا این هفته برم آخه تا الان بسته بود

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۹ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آریامهر مامان آریامهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۱ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۱ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ونهم بارداری