فکر نکنم علائمی داشته باشه من زدم
دست درد داره چند روز
باید مراقب قند ات هم باشی
علائمی نداره فقط کمی بیحالی و درد در جای تزریق
نه فقط کمی دستم سنگین شده بود
نه فقط دستم تا چهار روز درد میکرد
فقط دستم درد میکرد تا سه روز اینا
خداروشکر تب اینا نداشتم
من نزدم
نه فقط دوسه روزی جاش درد میکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.