دوستان واکسن کزاز باید بزنم. شما زدید بعدش علایم خاصی داشتین؟

۵ پاسخ

من دو هفته پیش زدم نه علائم خاصی نداره
تا سه روز یکم دستم سنگین بود اون سمت نمیخوابیدم

من نزدم فکرمم درگیرشه احتمالا نمیزنم اصلا به واکسنا اعتماد ندارم-

من هفته 29زدم علائم خاصی نداشت ی چند ساعت یکم استخوان درد خفیف گرفتم ،فقط زود به زود کمپرس سرد کن

من زدم انگار ن انگار

دکتر منک گفت لازم نیست بزنی چون واکسنای الان اعتباری بهش نیس و قرار نیست وسط بیابون زایمان کنی ک 😁منم خداروشکر نزدک

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۱ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان گردالو مامان گردالو هفته سی‌وچهارم بارداری