من دو هفته پیش زدم نه علائم خاصی نداره
تا سه روز یکم دستم سنگین بود اون سمت نمیخوابیدم
من نزدم فکرمم درگیرشه احتمالا نمیزنم اصلا به واکسنا اعتماد ندارم-
من هفته 29زدم علائم خاصی نداشت ی چند ساعت یکم استخوان درد خفیف گرفتم ،فقط زود به زود کمپرس سرد کن
من زدم انگار ن انگار
دکتر منک گفت لازم نیست بزنی چون واکسنای الان اعتباری بهش نیس و قرار نیست وسط بیابون زایمان کنی ک 😁منم خداروشکر نزدک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.