مامانا واکسن کزاز شماهم زدید؟ بزنم بهتره ؟

۱۵ پاسخ

مال من ده سال شده زدم فقط دستت تا چنروز درد میکنه

من باید بزنم

من چندسال پیش زدم

منم نزدم دوسم ندارم بزنم🫤

من ۲۷هفته زدم
آره میگن سیستم ایمنی بدن مادر و جنین رو قوی میکنه

من تو بارداری قبلیم زدم

من بهم گفت ۲۸ هفته

اگه ده سال گذشته بزنی بهتره
من خودم ده سال نشده ولی اگه میشد حتما میزدم

اگه ده سال گذشته بزن

بمن گفتن که باید برم بزنم

اگه ظرف ۱۰ساله گذشته نزدی باید بزنی حتما لازمه .به من گفتن هفته۲۸بیا بزن

من نزدم نمیدونم میشه نزنم یا نه

من دوسال پیش واسه عقد زدم دیگه نمیزنم بستگی داره واکسن قبلی رو کی زده باشی فکر کنم اگر بیشتر از ۱۰سال از قبلی گذشته باید بزنی

منم نزدم

من نزدم

سوال های مرتبط

مامان دلوین عشق مامان مامان دلوین عشق مامان ۲ ماهگی
مامان آرين👶🏻👑 مامان آرين👶🏻👑 ۱ ماهگی
مامان دخترم🍭پسرم🍯 مامان دخترم🍭پسرم🍯 ۴ ماهگی
مامان آوان ودوقلوها🩵 مامان آوان ودوقلوها🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۱ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی