واکسن کزاز چند هفته بزنم بهتره خانما

۱۵ پاسخ

۷ماهکی

منم فردا میرم بزنم

برای چی هستش؟

۲۷ هفته

حتما باید بزنیم؟؟؟

۲۸ هفته به بعد

هفته ۲۳بهداشت زنگ زدن بعد تعطیلات عیدرفتم زدم زمانش و پرسیدم گفتن از هفته ۲۰تا۳۰وقت داری بزنی

از ۲۸ هفته تا ۳۲ هفته دکتر من گفت میشه زد

واسه چیه به منم گفته باید بزنم

هفته ۲۷
منم باید بزنم

من ۲۸هفته و دوروز زدم-دیروز

فردا باید بزنم

همه باید بزنن من نزدم؟؟؟؟

هفته۲۷

بهداشت گفت ۲۷هفته

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان بابا مامان جوجه مامان بابا هفته سی‌وششم بارداری
مامان آنا 🎀🤍 مامان آنا 🎀🤍 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی جون✨ مامان نی نی جون✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۱ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد