۶ پاسخ

من هفته پیش رفتم بهداشت، گفت برو بالا بزن، نگفت زوده که،اصلا نمی‌دونستم باید این واکسن رو بزنم

سلام عزیزم من ۲۸ هفته زدم هم دکتر گفت هم بهداشت

بمن گف 7 ماهگی بزن

۱۰سال پیش کی زدی

فکر کنم تا هفته ۳۳ میتونیم بزنیم خودمم همین هفته باید بزنم

من دوروز پیش زدم

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان بابا مامان جوجه مامان بابا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی جون✨ مامان نی نی جون✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دِلا 🎀🤍 مامان دِلا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوان ودوقلوها🩵 مامان آوان ودوقلوها🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته پسر 👶 مامان پسته پسر 👶 هفته سی‌وهشتم بارداری