۱۳ پاسخ

برا آزمایش خون ازدواج هم میریم میزنن

خواهش میکنم گلم

اگه ده ساله نزدی باید بزنی اولویت این واکسن با خانمای بارداره ممکنه بعد گیر نیاد از ۲۷هفته به بعد بهداشت میزنه

بهداشت گفت از هفته ۲۷ به بعد

من چون اول دبیرستان زدم 10سال شده نزدم دیگه

من آخرین بارواکسن کزاز رومیخواستم برم دبیرستان زدم،پس الان ده سال ازش گذشته بایدبزنم

باید حتما دکتر بنویسه ؟؟

واکسن کزاز رو همه باید بزنن . بخاطر اینکه بعضی بیماری ها تو مکان های آلوده زایمان از طریق بند ناف منتقل میشن

آره عزیزم همه باید بزنن منم چند روزه زدم

ببخشیدمن حواسم رفت پیش امپول روگام

منم باید بزنم این هفته میرم

من نزدم

بله من زدم ،، دکتر گفت هر ده سال باید بزنی
من ۲۹ هفته زدم

سوال های مرتبط

مامان دیان 💙 مامان دیان 💙 ۲ ماهگی
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۳ ماهگی
مامان پندار👶🏻🫀 مامان پندار👶🏻🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان بارمان مامان بارمان هفته سی‌وسوم بارداری