خانوما واکسن کزاز و چند هفته میزنن؟

۱۶ پاسخ

ای خدااا پس چیکار کنم مردم از نگرانی

اگه4-5سال پیش به فرض زده باشم الان باز بزنم خطرناکه؟

بهداشت گفت قبل از1400 چیزی ثبت نکردن بخاطر همینه منم نمیدونم اصلا حافظه خوبی ندارم

دکتر گفت ۲۸ خانه سلامت ۲۰ حالا میرم میزنم

من دوشنبه زدم

وویی من ک موقع آزمایش عقد هم نزدم مریض بودم تب داشتم برام نزدن

همه میزنن یا نه ؟

نزنی اشکالی داره

بعد از ۲۸ هفته ...من دیروز زدم ۲۸ هفته و ۵ روزم

من ۲۸هفته زدم

من خیلی نگران این واکسنم آخه اصلا یادم نمیاد که قبلا زدم یا نزدم
نمیدونم بزنم یا نه🥺🥺

من ک موقع آزمایش عقد زدم

۲۸تا ۳۳هفته فرصت هست

ولی زودتر میشه زد من دیرزدم ولی مشکلی نداشت گفت هروقت که بخوای میتونی بزنی

۲۸هفته به بعد

من که سی وسه هفتگی زدم

سوال های مرتبط

مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان بارمان مامان بارمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس ۳ ماهگی