واکسن کزاز رو از چند هفته تا چند هفته میزنن؟؟

۱۲ پاسخ

نه مشکلی پیش نیومده همون روز یکم‌بی‌حال بودم

سلام عزیزم من ۲۵ هفتم تقریبا زدم دوروز پیش البته

۲۷ تا ۳۰

من هفته قبل زدم

من امروز زدم

من ۲۶ هفته و۳ روز زدم

۲۸ تا ۳۲

من اصلا نزدم

دکتر من گفت ۲۷ تا ۳۰ هفته

از دکترت یا بهداشت بپرس .باید بزنی کم کم .

از ۲۸ هفته به بعد
اکه ده سال از آخرین تزریقت گذشته

من دکترم گفت الان نزن بعد زایمان بزن

سوال های مرتبط

مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان بارمان مامان بارمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۳ ماهگی
مامان پندار👶🏻🫀 مامان پندار👶🏻🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی جون✨ مامان نی نی جون✨ هفته سی‌ویکم بارداری