خانومای مهربون
واکسن کزاز رو چند هفته میزنن؟؟

۸ پاسخ

از بعد ۲۰ هفته تا ۳۲ هفته
الان خوبه برید بزنید

من 28 هفته دو روز زدم

من امروز زدم ۲۸ هفتگی

از ۲۷ تا ۳۶
دکتر من تازه بهم گفته برم بزنم

دکترمن گف از ۲۸به بعد تا۳۶بزن منم امروز زدم

از ۲۸هفته میشه زد

گلم ۲۸هفته به من گفتن برم تزریق کنن

من هفته 29زدم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۳ ماهگی
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۷ ماهگی
مامان رادوینم💙 مامان رادوینم💙 روزهای ابتدایی تولد