من ۳۳ هفته زدم
به نظرم اصلا واکسن نزن بجز ضرر هیچ فایده ای برای بدن نداره من که هرچی بهداشت زنگ میزنه نمیرم بزنم
تا ۲۹هفته
از۲۸هفته میزنن برامنو ۳۳هفته رفتم زدن الان دیگه بروبزن
به من گفتن 31 هفته برم
دکترم گفت ۲۸ تا ۳۰
من ۲۸
منم هنوز نزدم ۱۵تیر وقت دکتر دارم برم ببینم میگه کی واکسن باید بزنم
دکتر به من گفت بعد ۲۸ میتونی بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.