واکسن کزاز برای چی میزنن؟؟

۳ پاسخ

برای اینکه دور از جون کزاز نگیری
یه نوع عفونت از زخم باز وارد بدن میشه مثل بخیه

منم اخرین بار یادم اول دبیرستان بودم
زدم منتظرم بعد ۱۳ برم دکتر ب دکترم بگم که بزنم یا نه
ولی بزنیم بهتره
واسه بخیه بعدِ زایمان که خدایی نکرده عفونت نکنه

واکسن کزاز ۱۰ سال یکبار باید بزنی اگه نزده باشی تو بارداری برات میزنن منم یکی دوروز پیش زدم

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا روزهای ابتدایی تولد
مامان پندار👶🏻🫀 مامان پندار👶🏻🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی