برای اینکه دور از جون کزاز نگیری
یه نوع عفونت از زخم باز وارد بدن میشه مثل بخیه
منم اخرین بار یادم اول دبیرستان بودم
زدم منتظرم بعد ۱۳ برم دکتر ب دکترم بگم که بزنم یا نه
ولی بزنیم بهتره
واسه بخیه بعدِ زایمان که خدایی نکرده عفونت نکنه
واکسن کزاز ۱۰ سال یکبار باید بزنی اگه نزده باشی تو بارداری برات میزنن منم یکی دوروز پیش زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.