خانوما واكسن كزاز براي چي ميزنن؟

۴ پاسخ

من دیروز زدم

من امروز زدم
دکترم گفت ممکنه ناف بچه عفونت کنه واکسنو بزنی بهتره

برای جلوگیری ازعفونت گلم چون تواتاق عمل میریم بایدبزنیم منم هنوزنزدم
اگه ازآخرین واکسنت ۱۰سال گذشته بایدبزنی

برای اتاق عمل بچه خدایی نکرده دچار عفونت اینا نشه

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان پندار👶🏻🫀 مامان پندار👶🏻🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی