واکسن کزاز همه باردارا باید بزنن؟

۱۱ پاسخ

عزيزم دكتر من گفته در هر صورت بايد كزاز بزني حتي اگه از دو تا بارداريت كمتر از ده سال گذشته به مركز بهداشت مراجعه كن راهنماييت ميكنم

اگه ده سال گذشته باشه اره عزیزم

بهتره ک زده بشه اگ ۱۰سال از قبلی گذشته باشه
برای جلوگیری از عفونت زخم و.. خوبه

من نزدم

من نزدم بهداشت بسته بود

اونایی که از واکسن قبلی ۱۰ سال گذشته نزدن ینی میشه از ۲۵ سالگی ب بعد

من نزدم 7سالی میشه

اره تو مدت 10سال نزده باشی باید بزنی، منم هفته28زدم

اگر ۱۰ سال از واکسنت گذشته باشه یا کلا نزده باشی باید بری بزنی

اگه از زدن واکسن ۱۰ سال میگذره آره باید بزنی

اگه ده سال گذشته باشه اره

سوال های مرتبط

مامان دیان 💙 مامان دیان 💙 ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان بینام مامان بینام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🩷🤱 مامان جوجه🩷🤱 ۲ ماهگی
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد