عزيزم دكتر من گفته در هر صورت بايد كزاز بزني حتي اگه از دو تا بارداريت كمتر از ده سال گذشته به مركز بهداشت مراجعه كن راهنماييت ميكنم
اگه ده سال گذشته باشه اره عزیزم
بهتره ک زده بشه اگ ۱۰سال از قبلی گذشته باشه
برای جلوگیری از عفونت زخم و.. خوبه
من نزدم
من نزدم بهداشت بسته بود
اونایی که از واکسن قبلی ۱۰ سال گذشته نزدن ینی میشه از ۲۵ سالگی ب بعد
من نزدم 7سالی میشه
اره تو مدت 10سال نزده باشی باید بزنی، منم هفته28زدم
اگر ۱۰ سال از واکسنت گذشته باشه یا کلا نزده باشی باید بری بزنی
اگه از زدن واکسن ۱۰ سال میگذره آره باید بزنی
اگه ده سال گذشته باشه اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.