واکسن کزاز چیه واجبه همه باید بزنن یا نه؟

۵ پاسخ

هر ده سال واجبه

شما ۱۸ سالتون هست لازم نیست بزنید برای دبیرستان زدید دیگه

اره اگه ۱۰ سال گذشته باید بزنی

اگر تا حدود ۱۰ سال قبل نزدید الان باید بزنید

آره باید تا قبل ۳۲ هفته بزنین

سوال های مرتبط

مامان دیان 💙 مامان دیان 💙 ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری