من دیروز از دکتر پرییدم گفت خاستی بزنی ۲۸ هفته به بعد بزن و اینکه موقعی ک بچه به دنیا میاد و بند نافشو میبرن خوبه ک زده بشی اگر یه وقت وسایل الوده بود خطر نداشته باشه
کزاز یه باکتری خطرناکه که در اصل از خاک میاد ولی موقع جراحی های سنگین یا زخم های عمیق استفاده میشه خدایی نکرده دور از جونت میگفتن زمان قدیم مادر و بچه بعد از زایمان فوت میشدن یکی از دلایلش بوده
هرده سال باید بزنی
هر ده سال باید واکسن کزاز بزنیم
۱۵سالگیت زدی تا ۲۵سالگیت نیازی نیست
هر ده سال یکبار باید زد شاید ده سال نشده ک زدید
الان برو بزن مشکلی نداره منم سی هفته بودم زدم،نزنی خطرناکه بزنی بهتره، موقع زایمانت اگه وسایل الوده باشه خدایی نکرده هم خودت هم بچه میگیرید
من اصلایادم نیس زدم یانه؟؟
هنو ۲۵سالت نشده هر ۱۰سال باید بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.