سلام خانوما واکسن کزاز رو همه باید بزنن؟

۵ پاسخ

تو هفته شما فکرنکنم دیگه بزنن ، سوال کن

بله ده سال به ده سال

من نزدم
سوم خرداد رفتم به دکترم گفتم
من تازه رفتم بهداشت، بهداشت بهم گفت ده سال رد شده باید میزدی که تو هفته من دیر هم شده
گفت نه بابا اصلا مشکلی نداره و مهم نیست خیلی ریلکس اینو گفت

اره اجباریه

هفته ۲۸ تا ۳۴ میتونید تزریق کنید

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩷🤱 مامان جوجه🩷🤱 ۲ ماهگی
مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری