آره من زدم 4 شنبه گفت بچه ات تا وقتی بخاد 15 ساله بشن در امانه وخودتم هم برای زایمان
هر دهسال یه بار باید بزنی من 15 ساله بودم زدم عقدمم خرداد امسال بود برام زدن دیگ گفت تا ده سال دیگ نیاز نیس
من اصلا تا حالا نزدم که😐🤔
من ک قبل حاملگی زدم بعد ده سال
کسای ک ده ساله نزدن بابد بزنن
بله ده سال بگزره باید بزنی هم خودت از مریضی ها ایمن میکنه هم بچتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.