سلام خوبین؟ واکسن کزاز چند هفته باید بزنییم؟

۱۲ پاسخ

من ۳۰هفته زدم

مگ واجبه برای همه؟

۲۸ تا۳۲ من دیروز رفتم زدم

من۳۰هفته زدم

من ۲۸ هفته زدم

به من گفت ۲۷ هفته برم بزنم

خیلی درد داره واکسن کزاز

۲۸تا۳۲

بمن گفتن از ۲۸هفته میشع زد تا دو هفته قبل زایمان

الان میتونی بزنی

تو ۷ ماه

برای من بهداشت گفت ۲۸ هفته باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد