۸ پاسخ

همه خانمای باردار باید بزنن.؟
من ای وی افی هستم دکترم نگفته که واکسن بزنم، ولی بهداشت بهم گفت بپرس از دکترت که میتونیم بزنیم یا نه

من اون هفته زدم هر 6 ساعت استامینوفن ساده خوردم و کمپرس یخ گذاشتم منم خدارو شکر مشکلی نداشتم

من ۳۴ هفته زدم چون که زودتر نزدم بهداشت نزد ولی میگن تا سه هفته به زایمان میشه زد. دوسه روز فقط دستت درد میکنه همین جاش درد میکنه ترس نداره

۲۸ هفته زدم

من ۲۷ هفته زدم فقط دستم یکم سنگین شد دردی تبی چیزی نداشت

من ۲۸ زدم

من امروز زدم گفت امروز کمپرس سرد بزار فردا گرم تا الان مشکلی نبوده خداروشکر انشالله بعدش هم نباشه

من ۳۰هفته زدم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۹ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان رادوینم💙 مامان رادوینم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نبات🍭🐣 مامان نبات🍭🐣 هفته چهلم بارداری